JellyPages.com

lalang angin

desir angin pantai menerpa muka
ombak laut bermain2 di kala tengah hari
duduk ku di batu usang
merenung kehidupan kemana hala tuju

kosong hati
kosong jiwa
kosong fikiran
kosong semua nya kosong

semakin tajam renungan mata menghala ke laut
makin jauh fikiran ku melayang
makin kusut tak menentu arah hati

harus aku bangkit kembalikan semangat

tapi semangat ku hilang
aku degil tak mau dengar kata
aku tiada semangat belajar lagi
aku selalu bagi motivasi pada orang lain

tapi aku?
aku tiada motivasi diri
aku kalah kali ini
tapi aku tak putus asa 'Mencari Identiti' diri ku
siapa aku yang sebenar

kenapa aku begitu lemah
kenapa aku begitu rendah
kenapa aku begitu rapuh
kenapa aku begini

aku perlu cari 1 semangat
yang boleh buatkan aku terus bersyukur
dan terus bersyukur
semangat dan terus bersemangat
ceria aktif
perilaku yang lebih baik

ok dah , mende nth aku bebel...hahaha bye :P

No comments:

Post a Comment

komen komen komen